~~~~~~~~~~~~~~~

05 Nisan 2017

Mimoza Kokulu Aşk



Hadi gel mimoza kokalım seninle
Çiçek çiçek açalım
Sonra oturup bir yamaca
Suyun saflığını
Mavinin coşkusunu
Yeşilin huzurunu konuşalım
Sırtımızdaki yükleri bırakalım bir kenara
Dudaklarımızda kıvılcımlar
Ruhumuz çırılçıplak
Şarkılar söyleyelim biraz
Sonra seviyorum diye haykıralım avaz avaz
Dağ başından kükreyip gelen çığ olsun yüreğimiz
Aklımız karışırsa sıkıca sarılalım
Sağlığı bozuk zamanlar korkutursa
Kenetleyelim parmaklarımızı
Ben çok korkarım sen tut ellerimden
Çıkar beni karanlık kuytulardan
Sen düşersen ben set olayım uçurumlarına
Hep şaşırt beni sevginle
Ateşten buselerinle
Çokça sev beni
Durup durup sev
Sağım solum önüm arkam sen diyeyim
Gülüşüne tutup göm beni sonra
Çocuk sevinçleri ile yeniden doğayım oracıkta
Yağmurum olursan bir fırtınadır tutkularım
Çıldırmaya çıldırtmaya hazır
Bir yuvadır sığınmak istersen gözbebeklerim
Sen aşk ol ey yâr
Ben sana aşk olurum hemde diyar diyar

Hamiyet Akan

5.4. 2017

 
Theme:deluxetemplates.net