~~~~~~~~~~~~~~~

23 Ağustos 2017

Kuşlar Uçuyordu Kim Vurdu Onları


Benim bütün dünyam bir çöl idi, vaha bildim seni. Yanağındaki gamzeye göm istedim beni. Yüreğimin ayağı kırık, gözü ama, dili lal idi; seni sevdi diye bülbül oldu, kuş oldu, tüm dünya karanlık bir zindan idi sevginle cennet bağı oldu, gülistan oldu. Yumruk kadar yüreğim vardı, koca dünyaya sığamaz oldu. Ey Aşk, yok olan ruhumun yokluklar arasında yeniden doğma sebebiydin sen. Nefessiz kalan kalbimi şimdi sana ne ile anlatayım? Hangi sözcük demetini buraya döküp, hangi cümleleri inci gibi dizeyim de sana bende ki seni anlatayım, yada içime sığamayan özleminin bedenimde ki şiddetli sancılarını kaç sayfaya akıtayım? Özleminle doldurulmuş bir fanusun içine kapatılmış gibiyim, ne yana dönsem içime sensizlik kaçıyor. Aylardan ağustos dışarıda kavurucu bir sıcak ama gel gör içimde buzullardan kaç tepe var! Şimdi birilerinin üzerine güneşler düşerken benim üzerime yıldırımlar düşüyor. Susuz kaldım yar, dudaklarım kavrulmuş topraklar gibi bir yudum aşkına hasret. Gel içir aşk badesini yada gel de geleyim yurt bileyim dizlerinin dibini. Ellerinle okşa yeter saçlarımın tellerini. Kışlarım bahar olsun, yazlarım yaz gibi olup içimi ısıtısın. Dökülen kaç yaprağım varsa bil ki sensizlikten sebep. Bir şey söyle yeniden çiçeklensin dallarım. Bir şey söyle gecelerden sabahların aydınlığına erebileyim, üzerime doğsun diye beklediğim güneşim kaçmasın benden köşe bucak. Gel aç yüreğimi bir bak ne denli yer kaplıyor sevdan. Dudaklarıma gel bir dokun, bir sor kaç bin defa sen diyor. Ey Aşk, menzilim senli yarınlarken vuruldum tam sol yanımdan. Şimdi dünüm yarınımın mezarını kazıyor, gel ya dirilt yarınlarımı ya da bir kürek toprak at.

Hamiyet Akan

23.08.2017

Chopin-Spring Waltz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Theme:deluxetemplates.net