~~~~~~~~~~~~~~~

10 Ekim 2017

10 Ekim 2012

Bugün sen gideli beş yıl oldu. Tam beş yıl yıl önce bu gece o yoğun bakım ünitesinin önünde sana gitme dedim anne ama gittin... Beni içimde sana olan hasretlikle bir başıma bırakıp gittin anne! Sen gittin ve ben yarım kaldım. Yokluğun hep sol yanımda durdu. Minicik çocukken yeleğine sarılır koklar yatardım. Şimdi yine başucumda çekmecemde duruyor yeleğin. Bir hasretlik var ki annem yanıyor içim. Sensiz kaldığımdan beri koca bir boşluğa gebeyim... Özledi, bu deli kızın Hamiyet seni çok özledi...



"Annem benim vefat etti ama ölmesi mümkün değil, çünkü mitokondrisi bende kaldı… Mitokondri, hücreye enerji veren, canlı olmasının temelini sağlayan organeldir ve babadan değil, anneden gelir. Anne çocuğuna enerjisini verir, enerji üretme mekanizmasını verir. Harcanan her enerji annenin çocuğuna verdiği mitokondriden gelir. Dolayısıyla anneler vefat edebilir ama anneler ölmez!!! Biz farkında olmadan annelerimizi gizli bir şifre gibi her hücremizin içinde taşırız. Annemiz vefat etse de bize enerji vermeye devam eder." 


 
Theme:deluxetemplates.net